My Nuffy

Tuesday, May 8, 2012

Not In Da Mood Rite Now.

Menulis dalam keadaan xder mood ~ Ape yang jadi? Hanyalah luahan perasaan x puas hati saja... Nama pun belog personal kan... so suka hati tuan rumahla nak tulis ape pun kan? Huhuh... Lately banyak perkara yang berlaku dalam kehidupan seharian ni. Kisah tanggung kerja yang berlarutan tanpa kesudahan... Tergantung macam tu jer... ~ Faktor utama kenape lately malas sangat nak pergi kerja. Berazamlah macam mane pun tetap gak MALAS. Nak diredhakan, hati tak berape nak rela... Biarlah masa yang menentukan. Dah malas nak fikir... Insyaallah kalau ader rezeki, aderla... Manalah tau ader rezeki yang jauh lebih baik dah banyak daripada apa yang x dapat tu... Oh ya, Najib tengah umumkan 'durian runtuh'. Tak taulah ade kena mengena ke tidak. Huhu.

Menjadikan makin takder mood tu bila ader problem dalam urusniaga. Hari tu ada yang membeli set trial dan transfer duit dari CIMB ke MAybank. Salah saya jugak tak tanya die transfer guna bank ape... Da dekat seminggu saya check masih jugak tak masuk duit. bila check betul2 transaksi tu dah masuk tapi pada hari yang sama keluar semula. Padahal saya takder buat ape2 transaksi online mahupun offline. Bila mintak customer check balik die kate xde return ape2 duit dlm akaun die... huhu. Dahla saya dahulukan duit saya utk dapatkan set trial tu... Hmmm... Last2 malam tadi dah giveup, xperla saya cakap kat die... mungkin bukan rezeki saya agaknye.... Malas nak panjang cerita... Mungkin salah saya jugak... Pertama kali jugaklah jadi macam ni.... Nak buat macam mane lagi? Redhakan jelah walau hati tak rela...Huhu.

Dah jadi macam-macam hal ni lagilah mood xder... Malam tadi pulak aisy kena himpap dek setereka.... Nasib baik mulut je yg berdarah.... Kalau kena kepala? Mau meroyan mama kat situ dik oii. Aduhai.... sabar jelah bila anak bujang sorang tu tengah melasak. Gigi baru nak tumbuh lagi 2 btg kat atas. Nasib baiklah tak demam.

Ape tah lagi nak membebel tah.. ikutkan banyak lagi ni... Tak puas hati dengan orang tu... tak puas hati dengan orang ni... Huhu. Takper2 simpan jelah ye... bukan takut orang tu baca pun sebab sebelum ni pun tak kesah langsung kalau orang yang tak puas hati dengan saya terbaca belog saya ni. Lantak pi lah...

Adeh  malasnye nak ke pos opis.... Nak hantar barang orang jap!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++