My Nuffy

Tuesday, June 1, 2010

-PeLamin Anganku-

Bila tarikh dah makin dekat nilah baru aku terhegeh - hegeh nak buat persiapan. Seriesly, persiapan nikah kawen aku baru siap dalam 5% kot. Cincin belum beli.... borang belum isi..... Baju tak cari lagi..... Ei pendek kata semuanya yang belumlah! Yang ado cuma barang hantaran yang dua tiga kerat tu je. Kad pun belum sempat nak pegi tempah lagi tapi dah survey dah ritu kat internet. Nasib baiklah sekarang ni kan zaman teknologi yang serba canggih so guna jari pun boleh... Hehe.... ha ha jangan nak pikir yang bukan - bukan ye. Yang aku maksudkan pasal kecanggihan internet. Clik clik dah dapat apa yang kita nak cari.

So semalam aku cuba pulak survey untuk pelamin. Terlampau banyak sangat design sampai berpinau bijik mata aku menengoknya. Rambang mata de..... Tak tau mana satu nak pilih. Temanya macam biasalah.

P.I.N.K vs P.U.R.P.L.E

I Like! Ngeeeeee.......

So kat bawah ni adalah antara design design pilihan aku. Aku ulangi.... pilihan aku.... Encik abi belum tengok lagi ni. But the best part is, both of us kalau boleh nak yang simple - simple je. Tak perlulah nak buat pelamin grand bagai nak rak kan.... Tapi tak taulah family die... Almaklumlah anak sulung.... menantu sulung.... cucu sulung... cucu menantu sulung..... cicit sulung..... oppsss! yang tu belum keluar lagi..... hehehehe......

Maka dengan ini....
calon - calon bagi pelamin kita adalah.....

ehsan dari encik google

Warna tu memang dah kena benar dah tu dengan tema aku. Isy hak yang ni memang aku berkenan betullah. Tapi tak taula sesuai ke tidak coz mb pelamin akan diletak di sebelah luar. Nak letak kat dalam tak daya de... Tak muat nanti. Hmmm... pink warna faberet encik abi pulak tu. Hehe.....

ehsan dari encik google

Ha! yang ni sah - sah ikut tema kiteorang. Pink purple. Serba ringkas tapi menarik coz takut nanti pelamin yang vogi de vas  tapi pengantin tak nampak seri. so dapat pelamin yang simple macam ni pun ok jugak.

ehsan dari encik google

Yang ni pun boleh tahan jugak. Simple and moden. Tak perlu banyak hiasan. Tapi rasanya kalau untuk nikah lagi sesuai kot pelamin macam ni. Tak pun untuk malam berinai tapi belah aku mungkin tak buat kot. Aku pun bukan minat sangat nak berinai - inai ni. Ngeeeee.....

ehsan dari encik google

Yang ni pulak sesuai untuk majlis nikah nanti. Ala - ala macam arabian nite pun ada gak aku tengok ni. Dan yang pastinya, kalau aku jadi buat pelamin nikah, aku nak buat sendiri. Baru puas hati. Boleh jugak cut cost. Cut ke???? huhu....

Akhir sekali......

ehsan dari encik google

Haha! Aper kes masuk gambar ni pulak!
fikir - fikirkanla......
Ngeeeeeeeeeeeeee



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++