My Nuffy

Wednesday, April 8, 2009

i LuV YuSuFF!!!!


Inilah lagu feberet aku kat dalam citer ' Yusuff '. Dah lama da aku carik lagu die tapi sampai la ni x jumpe2 gak... huhu. Kuciwa I... Sebab apa aku suka bangat lagu ni? Emm... sebab utamanya, lagu ni mengingatkan aku pada si Dier. Selebeynya, paham2 sendirila ek. Anyway dapat Lirik pun jadilah. Ley jugak aku tumpang - tumpang nyanyi mase citer 2 kuar. Aku ni bolehla jugak dikatakan Peminat Fanatik citer ' Yusuff ' ni. 2 pun coz mamat hensem lagi suweet yang kat atas 2 berlakon. Tahniahlah kepada Asraff Muslim coz berjaya buat wanita seperti aku ni cair habis beb [ kalau caYaNg aku baca ni, mesti die jelez punye...haha].


LiRiK jIkA eNgkAu PeRgI - ImRaN aJmAiN [ OST YuSuFF]

Bermulanya semua
hanya dengan rasa
ada saja yang tak kena
Rupanya kau berkasih
Menyingkir setia
Sandiwara penuh dusta

Kini ku beri satu amaran
Jangan nanti jadi cabaran
Aku ingin kau memadam kenangan
Menjadi mimpi berterbangan

Jika engkau pergi, bulan dan bintang tetap masih di langit
Jika engkau pergi, air mengalir takkan berhenti
Jangan khuatir tentang diri ku
Ku janji takkan merindui mu

Bermusim resah hadir membelai
Menyentuh hati kecewa
Janji sehidup semati
Tinggal tiada lagi
Impian hancur depan mata
Semakin terungkap kepastian

Biarlah ku rela melepaskan
Pada mu cinta cuma lah mainan
Sekadar untuk senda bersama
Puas sudah ku berikan engkau segalanya
Jalan cerita pun nyata akan berubah

1 comment:

Kerudung Ungu said...

sepatah haram aku tak paham apa org ni tulis...huhu

++Jom Kita Tukar Link!++