My Nuffy

Friday, October 21, 2011

BerHabuk Sudah!


Lama dah tak membelogkan diri... Jenguk selalu tapi macam takder perasaan jer nak tulis pape... Tambahan sekarang tengah berjinak-jinak dengan dunia Shaklee. Wehuuu... Manelah tau ader rejeki aisy di situ... Semua yang mama buat hanya untuk aisy...:-)

Banyak benda nak citer tapi entahla... belum ader m.o.o.d nak berbelog secara ghairah lagi. Kepala tengah buntu. Banyak feninla... Rindu sebenarnya nak berceloteh + mengomel + maki orang kat belog ni. Haha. Pelan-pelan kayuh okeh! Kalau rajin nanti ai update. Kalau tak rajin, tolonglah datang jenguk sapu-sapu habuk aper yang patut. Hehe.
Kla ni pun dah nak balik dah... Tak sabar nak balik hug aisy yang kena tinggal tadi. Aisy doakan mama ye..:-)

Iklan Percuma : 

Preloved medela swing

Almost new...10/10

Baru je beli untuk dijadikan spare pam kedua...
nak jual rm 600 termasuk pos.

**freegift

Autumnz - Double Zip Lock Breastmilk Storage Bag (25 bags)

Sekadar Berkongsi rezeki yang ada...
Member ID = 865842

HP No. = 0194921944

Email = rizqinshoppe@yahoo.com

**Saya berikan harga ahli kepada semua.Jika sesiapa ingin memdapatkan product shaklee di cawangan Shaklee,anda boleh menggunakan no. ID saya untuk mendapat harga potogan iaitu harga ahli.Terima kasih.**
** Jika anda ingin menggunakan no. ID saya untuk membeli fullpack, pastikan anda maklumkan kepada saya untukmendapatkan freegift daripada saya. TQ.

 

 





No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++