My Nuffy

Monday, August 22, 2011

Dah Kehabisan StOk!

Tengahari tadi balik sekejap nak hantarkan bekal untuk aisy... Dapat 2 botol setiap satu 3 Oz je. 


Hari ni kureng sikitlah hasilnye... Mungkin sebab 4 hari memang tak mengepam langsung starting Khamis lepas... Khamis lepas ikut incik abi pergi PD. Saje mengantan nak ikut incik abi pegi keje... Saje nak temankan die sebab die asik complain die mengantOk je kalau drive sOrang. Nak buat macam mana kan... Dahla keje jauh... Kena berulang plak tu...

So tadi balik terus je simpan susu dalam peti ais. Tengok-tengok susu yang aku simpan untuk aisy pagi tadi dah habes???! Aku tanye kat mak, mak cakap hari ni aisy minum susu banyak! Lebih kurang 8 Oz sekali minum! Hamboi anak bujang aku ni... Hari tu aku tinggalkan 12 Oz sampai aku balik ade lagi... Ni licin die sental... Tengok kat belah atas cuma tinggal 7 Oz je... Mane nak cukup esok ni???!

Nampaknye balik ni kenalah kerja keras sikit mengepam! Lecehla kalau susu aisy x cukup nanti... Nak-nak dah nak raye ni... Lagilah tak dapat nak mengepam selalu... Harapkan time keje jelah baru dapat mengepam... Tak sabar nak tunggu Medelaku bulan depan. ahak! Berangan jelah. Pakai marmet sudah Liza Oi!!! Soba yolah yo...hihi.







No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++