My Nuffy

Monday, August 22, 2011

I LOst My FOllOwers...

Tak taulah kenape... Daripada 23O Orang sekarang dah jadi 228 je fOlOwers aku... sedih tOl. Mane peginye yang 2 Orang tu ntah... Hmm... xpelah. Orang dah tak minat nak bace belOg mama aisy yang membuhsankan ni kOt! 

Hurmm xpe-xpe... aku pun dah x banyak mase pun nak tulis-tulis ni... Mintax maaflah ye. Pade followers yang rase terpakse nak follow belog mama aisy ni kalau rase nak 'unfollow' dipersilakan... ai x marah pun... TQ.







2 comments:

Tina Othman said...

takpelah dear, mungkin mereka ada sebeb sendiri, saya dulu pun ada jugak org unfollow, mula sedih lah jugak tapi lama2 rasa biasa je

++Kerudung Ungu++ said...

2la.. xpela kan... hehe. sy menulis pn bkn nak cri publisiti... ckp skdr jadi tempt utk meluahkan perasaan...

++Jom Kita Tukar Link!++