My Nuffy

Wednesday, January 4, 2012

Tahun Baru. Azam Baru. Harapan Baru.


Hari ni dah masuk  hari ke 4 tahun 2012. Semangat nak kerja? Hampeh! Hehe... The good news, saya dapat anak sedara baru lagi tahun ni... ~ Rasa macam nak menambah sekali jer~ ahak!

Mood Sekarang ~ SWING. Bermula 04/01/2012, saya hantar aisy kat MIL. Tawakal jerlah... Kalau nak cerita nanti jadi tak sedap pulak... Nak cari orang yang betul-betul boleh jaga aisy bukan senang... Bukan ramai yang sanggup... Tapi apakan daya, demi kesihatan mak, saya terpaksa berkorban.

Saya juga harap MIL dan suami saya tak salah faham... Bukan saya tak percaya pada MIL dan bukan jugak saya nak mengajar MIL saya tentang cara nak jaga bayi. Saya tau MIL saya memang berpengalaman tapi KES aisy ni lain sikit. Susunya bukan susu FORMULA tapi SUSU BADAN saya sendiri. Penyediaannya tak rumit tapi kalau tak betul boleh merosakkan khasiat susu tu. Kalau mak senang sikit nak ajar...

Dah waktu rehat, nak pergi tengok aisy sekejap! Hati berdebar-debar je... kenape tah...Azam baru saya akan sambung kemudian... aisy lagi penting...




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++