My Nuffy

Friday, October 1, 2010

++Pow Mengepow++


 Semalam  masa lunch... aku teringin sangat nak makan KFC. Nape tah.... So tengahari tu terus pujok manja-manja dengan hubby nak makan KFC. Dia apa lagi... On jela...

Nasib baik hubby sudi nak belanja tapi dengan syarat aku kena belanja dia gunting rambut pulak. Gunting rambut pun kena belanja jugak....Huhu. Padahal aku rasa die baru je lepas gunting rambut ritu. Ni dah gunting lagi. Pastu sebok nak rambut panjang pulak... Camner tu? Jawab abi!

Okler... Bile calculate balik, x rugi pun. Hehe. Xpela kan... Asalkan hubby aku happy sudah. 


Cube korang tengok tu... Ada beza  x rambut hubby aku ni? Aku rasa camtu je rupenye.... Hehe. - Statement dengki sebab aku tak dapat nak gunting rambut sekali masa tu. Takpe-takpe.... Tunggula lepas ni!


Sambil menunggu, sempat aku interbiu cine tu pasal ubat rambut. Try nak kuncupkan rambut aku yang kembang semangkuk ni. Haha. Ade ke?

Kalau ada sape-sape yang tau produk ape yang boleh aku pakai untuk kuncupkan rambut aku yang ala-ala mariah meggi ni bolehla share dengan aku okeh!

Daaaa....
Muah Muah!!!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++