My Nuffy

Tuesday, June 14, 2011

Gegaran Di Port Dickson???!

Baru sekejap tadi babah aisy sms kemungkinan hari ni babah aisy akan balik awal... Pelik! Kata babah tadi dalam pukul 8 - 9 pagi gitu ada berlaku gegaran kat sana. Kalau terpaksa, mungkin semua kena balik awal... Haruslah kan! Gile ko! Duk kat tepi laut tu... Kebarangkalian nak kena tsunami tu tetap ade okeh! Tambahan pulak hari tu siren amaran tsunami kat sana dah berbunyi tapi alhamdulillah tak ada apa-apa berlaku. Kali ni gegaran pulak yang terasa... Maunya mama tak risau???


Tambahan pulak opis babah memang dekat sangat dengan pantai... Walaupun atas bukit tapi mama tetap risau... Ya Allah selamatkan suamiku...

p/s : mama pernah bermimpi berlakunya tsunami kat port dickson... Ya Allah... Mintak dijauhkanlah segala mala petaka tu... amin.






6 comments:

miss annaz said...

baru smalam balik dr PD..
hari nie kat opis terasa gegaran..

jom singgah..
http://annaz79.blogspot.com/2011/06/tempias-gempa-bumi-sumatera-utara.html

arora said...

takot.......dlu kita belaja kat poli PD...bace entry mama, then cepat2 kol lecturer kat sane tanye keadaan sane oke ke tak...

++Kerudung Ungu++ said...

doakan xda pape berlaku k... Ya Allah risau sebenarnye ni...

alinac lover said...

ada gegaran ya..riso..riso

faiznaimi said...

Erm.... sume tu kemngkan besar sebab gempa di Sumatera... Naimi pun rasa. 2 kali... pukul 8pg lebih and kul 11 lebih.. kat Putrajaya. Sume pakat turun dr bangunan... Lps bomba cek, dh ok baru leh naik.hhuuhu....

Ardini Humaira said...

semoa tade kemalangan serius yang berlaku, amin..

++Jom Kita Tukar Link!++