My Nuffy

Saturday, October 31, 2009

I Love Books


 Koleksi Bulan Oktober

Bismillah...


Inilah koleksi buku - buku terbaru yang sempat aku beli minggu lepas kat MPH Jusco Seremban tapi belum sempat lagi nak baca semuanya. Baru sempat selak - selak je sikit. Auw... Gatai!
Hehe [ apa yang aku merepek ni?!]

Ada 2 buah buku hadiah untuk my niece Nur Atisya Nadhirah yang selalu pau aku kalau dia dapat tempat terbaik dalam kelas. Huhu. 2 buah lagi buku rujukan aku tapi yang sebuah tu salah beli. Ruginya.... Yang dua lagi rujukan untuk projek showroom tu. Tak siap lagi..Huhu. Yang 2 lagi novel baru. Dah lama tak baca novel ni. Nak beli novel inggeris tak mampu plak rasanya nak mentelaah satu - satu perkataan dalam novel tu. Novel P/s : I Love U yang beli dulupun tak abes baca lagi. Siap bawak pergi medan lagi tapi sudahnya jadi tempat letak duit.

Walaupun dah dapat amaran keras daripada MAC supaya berjimat cermat tapi sungguhla aku tak boleh tahan dengan godaan MPH. Lau boleh aku nak bertapa terus kat situ. Huhu. Sowie ye my dear MAC. Janji kali ni jer ok! ^_^

P/s : aku ngah geram ni! Ada jugak yang tak paham - paham bahasa lagi rupanya. Tak ada orang lain lagi ke korang nak kacau ha? Yang MAC ni sensitip sangat ni naper pulak? banyak sangatla bf aku ni gaknya? Dulu banyakla... Sebelom ada MAC ok! Sekarang MAC sorang jerk! Tak ada lain agi dah. Eiihhh..... Geram mak tau!


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++