My Nuffy

Tuesday, October 6, 2009

Akhirnya...Bertunang jua...


 

Bertunang? Siapa yang nak bertunang ni?
aku ker? Bertuah badan hei...
haha...
tipu jerk...
 ^_^
Aku just mengant0 anak jiran aku bertunang jerk kat Durian Tunggal Melaka. [Cis mendahului aku rupanya... Haha]

Mula - mula aku memang malas nak pergi p mak aku da merengek - rengek nak pergi jugak nak uat camner kan? ^_^  So mau tak mau... Malas tak malas... Kena jugakla aku mengadap gurl - gurl ganyut 2. Nga lepak2 kat umah juran aku tu tetiba jiran aku tanya aku da isi munyak ke belom. Aku pun dengan niat nak bergurau pun cakapla... ' Naper... nak t0l0ng tuang ker? ' sambil tu mak aku pun tumpang sekakila gelak. Saje je aku nak menyakat bakal tunang orang tu. P aderla plak gurl ganyut ni tak puas ati sound aku baek punya... Eiii.. lau tak memgenangkan mak aku ada kat situ, dah lama gurl ganyut tu aku cilikan.

Macamla aku papa sangat. Eiii... Lau ikutkan ati memang aku tak mau pergi langsung p kang mak aku majuk plak. Mane taknya die nak belikan periuk belanga untuk anak kesayangan yang dengar cakap die tu. :-p




 



 


 



 
 Kesimpulannya... memang aku tension & bengang giler. Malas nak citer panjang2. Beliau plak asikla m00dy jer. Kena anta his sister balik Poli. Assignment tak ciap agi tu. Hmmm... Tempiasnya kena kat aiii r... Huhu.

The End



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++