My Nuffy

Sunday, October 11, 2009

Jiwang Menjiwang... Yuk Goyang Yuk!


muka tahan napas... Kecut perut siot


Pagi yang gelap... Kini sudah terang... aku girlfriendmu... Dan kau boyfriendku... Chewah... Suka suki jerk aku tukar lirik lagu tu kan! Hehe biasala... otak terlebey kreatif memalam cenggini... ^_^

Sowiela tak sempat nak update blog ptg tadi. Dari pagi bawak ke malam jadual aku full manjang. Kalah YB yang nak bertanding kat Bagan Pinang. Wakaka...

Pagi tadi aku telah diarahkan untuk membuat carian di Seremban. Bersama - sama aku, ada 2 0rang gurl & sorang cc. Kiteorang nek keta keta cc & aku telah didera untuk duduk kat seat depan. Huhu.

Tak dapatla aku nak gambarkan macam mana perasaan aku waktu tu. Yang pasti aku hanya sempat menghantar mesej ini sahaja kepada beliau :

'Doakan sayang selamat pergi & selamat balik ya...'

Mana taknya... cc pecut giler - giler. Aku rasa macam aku berada di litar sepang dah masa tu. Perut tak usah cakapla macam mana kecutnya. Rasa nak terkeluar da isi perut aku... Huhu. Muka da pucat lesi dibuatnya.
P alhamdulillah.. kitaorang sampai dengan selamatnya.

Yang kelakarnya... 0rang tua ni ley tahan gak jiwangnya. Bukak lagu sekuat - kuatnya tapi bukak lagu U'ks... AXL... May... Huk3x. Spesen ngan aku rupanya. ^_^ Balik bukak lagu dangdut. Wakaka! takley bla r orang tua ni. Tapi... tua bukan sebanrang tua tu... Handal lagi tu men badminton mengalahkan orang muda siot.

Aku sempat jugak r jumpa member lama aku kat sane. Mrs Sam @ Cik Puan Ery. Puas aku kena bebel bab lama sangat menyepi tanpa berita. HUhu... Nak uat camner... Keadaan tak lagi mengizinkan aku seperti dahulu... Chewah. ^_^

Aku dah start kelas... Keja kat opis melambak - lambak bab aku cam malas jer nak buat. Lantakla lau korang nak kutuk aku. Da aku memang malas... Huhu. Sistem down macam hampeh. Hopefully sume keje aku selesai sebelum aku nek jaga kaunter balik. Lau tak meraung aku nanti. Huhu.

p/s : Ni cerita ari khamis yang lepas.^_^

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++