My Nuffy

Saturday, November 7, 2009

Kenapa Dia?



Petang tadi lepas hantar Najwa balik hostel, aku & mak singgah kat pasar malam area rumah aku ni. Sebelum tu kelopak mata aku sebelah kanan ni asiklah terkenyit - kenyit. Kenapa tah... Orang kata itu petanda baik. Betul ker? Bunyi macam tahyul kan????!!! Hmmm....

Baik hapa kalau aku terjumpa tutttttt.... Paham - paham jela yer. Kalau tak paham gak benamkan paler korang dalam tangki septik sampai korang paham! Huhuhu... Seyesly benda tu tak dirancang langsung. Kalau aku tau dia ada kat situ sumpah aku takkan pergi pasar tadi. Tapi benda dah nak jadi kan... Elak macam mana pun kalau dah nak terjumpa, jumpa jugak kan? Tapi sungguh tak ada apa - apa pun yang jadi tadi. Aku pun tak tegur dia. Mengelak lagi adalah.

Kalau boleh aku nak cepat je balik tadi. Malas aku nak bukanlah aku benci - tipu! tapi hati aku yang terluka dulu masih lagi berparut. KAu tak suka aku tak apa. Kau gunakan aku tak apa. Kau tak menghargai jerih payah aku selama ini tak apa. Aku dah maafkan pun kau, aku dah halalkan pun segala - galanya dan aku takkan ganggu lagi hidup kau. Aku harap jugak kau takkan ganggu lagi hidup aku.

Sekarang cuma yang ada sekarang dalam hidup dan hati aku hanyalah dia... Mohamad Fauzi Bin Esa. Orang yang menyintai aku... menyayangi aku... menghargai aku apa adanya. Dialah teman... dialah kawan... dia jugaklah lawan... Dan aku jugak menyintai & menyayanginya apa adanya.

Eiii Tak shukenye teringatkan cerita lama. Kalau boleh nak buang terus daripada paler otak ni. Biar yang happy - happy jer yang ada. Tak boley ker? Huhu....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++