My Nuffy

Sunday, November 15, 2009

Pagi Yang Gelap

Hye Readers....

It's 4 o'clock in da morning... Saya duduk dalam gelap and terus online blog. Ini sahaja yang terlintas di fikiran saya waktu ini. Saya masih tak boleh melelapkan mata. Kenapa entah... My head serabut dengan banyak benda. Assignment...  Exam... Kursus (I wish I don't have to go...) and... my plans for next year! Perhaps my azam untuk tahun baru. Alhamdulillah... Almost 95% target saya untuk azam tahun ni sudahpun tercapai. 5% lagi? InsyaAllah hujung tahun ni.

Kenapa nak cerita pasal azam ek? Sebab rasanya New Year is coming soon very fast. Pejam celik pejam celik sekarang dah bulan November 2009. Tinggal sebulan saje lagi sebelum kita say good bye to 2009 and say hello to 2010. So kenalah rancang and buat target dari sekarang apa yang kita nak capai untuk tahun 2010 nanti kan? Saya just nak buat wish and target yang simple - simple saja dengan harapan semuanya akan tercapai sebelum hujung tahun yang akan datang.

Before that kenalah saya senaraikan dulu wish2 saya untuk tahun 2010 :

(1) Celebrate my birthday with someone special (En Fauzi la ofcoz)

(2) Bertunang...(Sedang dipertimbangkan)

(3) Kursus Kahwin(Tak semestinya nak kena kahwin tahun ni jugak kan!)

(4) Kahwin (Nanti Kot....Target En Fauzi 2-3 tahun lagi. Target saya esok pun boleh! Kehkehkeh)

(5) Saving RM2000 - RM3000 setahun.

(6) Cukupkan 7 hari kursus setahun.

(7) Lulus Exam untuk pengesahan jawatan.

(8) Beli Rumah.( Yang ni berat sikit kot)

(9) Settlekan bicara kuasa.

(10) Lawat Kubur Arwah Ayah.

Puas jugak saya nak memikirkannya. Hopefully 80% - 95% daripada  hajat saya untuk tahun depan akan tercapai. Oleh kerana mata saya pun dah mula mengajak tidur maka saya berhenti setakat ini dahululah ye. Jangan terkejut dengan ayat - ayat skema dalam penulisan saya kali ini sebab saya tengah berada dalam keadaan sengal sekarang ini.

Sekian terima kasih.

Wassalam...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++