My Nuffy

Sunday, February 7, 2010

14.01.2010 Part Lelaki

Salam....

Dah dekat sebulan bertunang baru hari ni aku rasa rajin nak upload gambar tunang aku. Gambar yang  kat Piiown tu aku belum sempat nak ambik lagi. Mungkin nanti aku mintak dia poskan sajalah. Tak sempatlah nak pegi ambik sendiri. Hari ni pulak MaC demam + batuk + selsema. Program ke KL pun terpaksa dibatalkan sebab tak sampai hati pulak aku tengok keadaan dia. So daripada tak ada buat apa - apa sambil malas - malaskan diri kat rumah.... aku rasa lebih baik aku upload gambar - gambar yang ada. Aku tau ramai dah yang bising suruh aku upload gambar tunang tapi macam biasalah kan aku ni... Malas ya Rabbi...

Hari ni jugak sepatutnya aku ada kelas tapi aku terlambat tahu. Pagi tadi aku mesej classmate Zai, barulah aku tahu hari ni ada kelas. Ate... Apa ke namenye.... Ni mesti semalam baru die inform kat LMS. Kalau dekat tak apalah jugak nak rush pun. Ni aku kat Gemas... Kelas kat Seremban. Manenye nak rush pun???!! Maleh aku weh.... Tunggulah 2 minggu lagi yerk! Huhuhu.... Jangan nanti aku nak pergi Cameroon Highlands pun ada kelas sudah. Hancur harapan mak noks..... Wakakaka.

Ok2 terus pada agenda asal.... Kite mulakan dengan....

 
persiapan awal belah MaC
-kelihatan di dalam gambar dari kiri ialah Mak Long, Cik Mai, Mak & ira-

 
-Persiapan kenduri doa selamat-

 
hantaran belah lelaki
(ikut tema mak die da....)


 
Kenduri Kesyukuran & doa selamat sebelum berangkat


 
Rombongan Cik Ros datang bertandang

-Sekian terima kasih-

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++