My Nuffy

Tuesday, March 1, 2011

Contest : GAYA BERSAMA HANDPHONE




Hehe...
Jangan terkejut ye tengok gambar ni.
Ni gambar mase bujang-bujang dulu ni... masih slim river lagi okeh! Sekarang ni huh! dah macam ikan buntal dah mama ni...hihi

Mama dah lama tak join mana-mana contest ni... Bukan apa, kadang-kadang disebabkan kekangan masa. Nak upload gambar bagai dah ambik mase. Pastu mama dengan babah dah jarang nak berposing-posing depan kamera ni. Malu haihhh...hihi. Gambar ni pun kebetulan ada dan cocok benar pulak dengan contest ni so ape lagi.. Jom join sekali! :-)

Mama jugak nak tag 3 orang iaitu :







2 comments:

Aimaduddin said...

Tq Sudi Join... Dtg Melawat...

++Kerudung Ungu++ said...

sAME2...:-)

++Jom Kita Tukar Link!++