My Nuffy

Monday, September 28, 2009

Melawat Baby Mohamad Aiman Zakuan

Kesempatan rehat selama 2 jam jumaat yang lepas aku & member2 kat opis aku penuhi dengan beraya kat area P0land 5 & 6. 1st g raye umah Niza @ QasehLaura . Her sista In Law pun ada gak. Ala... yang ader bl0g tu... ^_^.

Dengan Slamber & muke tak malunya aku asikla d0k mengunyah kueh mueh dak niza ni. Hehe. Sedap! Pastu bagi plak makan bihun sup... Perghhh.... Lagilah tak berenti aku makan. Sampai luper cik abang yang tunggu d0k mesej... hehe. S0wie ea b.... ^_^

Pas umah Niza, kite0rang gerak plak g umah kak Jun my seni0r gakla ni kat 0pis tu. Die baru je pas bersalinkan baby boy beberapa bulan yang lepas. Nama Baby die 'M0hamad Aiman Zakuan'. Comey & m0ntel sangat baby tu. Berat dia masa tu lebey kurang 6 kg tau! Perghhh....




Mula - mula aku teng0k jerk die0rang dukung c Aiman ni. Takut gak nak duk0ng bab yang len duk0ng die asik d0k nangis jerk... Panas pun iye gak kot. Last - last geram aku nengoknyer... aku mintak nak duk0ng die gak!

Die ley tak nangis.... ^_^ Bangga japla maser tu. Hehe. Lama gak aku duk0ng baby Aiman. Nek leng0h gakla tangan aku p aku happy sangat - sangat. Pat duk0ng baby Aiman & die tak nagis plak tu. Sweet sangat pat kiss & hug baby Aiman. ^_^

Pastu singgah jap plak kat umah A.Zul Besar.  Sib bek sempat masuk 0pis. Pastu baru aku teringat yang aku kena uat backup! Ad0hai... Sib bek backup tak amik masa yang lama. S0 dapatla aku balik awal yang tak baper nak awal....^_^

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++