My Nuffy

Tuesday, December 1, 2009

sambut raya di perantauan part I

Bapaklah punya pemalas aku nak menghamdate belog sekarang ni (makan tak malas plak tu.... rajin jer nak sumbat macam - macam dalam perut aku ni... Huahuahua). Masuk kali ni dah berapa kali tah aku tukar backgroundla... templetela... Tak jugak puas hati. Update tang tu jer kerja aku sampai aku naik muak dah. Tapi memandangkan malam tadi idea dah mencurah - curah keluar daripada kapla otak aku yang bernas ni, so hari ni aku pun dengan senang hatinyalah untuk menghamdate belog.

Banyak cerita sebenarnya yang nak aku tulis kat sini tapi... cam tak best r plak nak citer sekaligus kan! hehe...
sekarang ngah ada mood nak citer sal raye haji ari tu so kite start dengan yang tu dululah ea!^_^

Hari Khamis @ hari mantai bak kata orang n9 aku gatal - gatal amik cuti lepas aku bodek - bodek kak jun supaya cover aku jaga kaunter sebab semata - mata nak pegi Zoo Melaka. Hehehe.... Apa mimpi tah MAC beria - ria nak ajak aku pegi situ. So untuk tidak menghampakan permintaan dia tu, aku pun dengan sengalnya amiklah cuti pada hari jatuhnya hari mantai... Bak kata kak Earna... orang sibuk beraya kat rumah... kiteorang sibuk beraya dengan binatang. Huahuahua.... Eley... Dia pun celebrate betday ikhwan kat zoo... haha!

Owh.. Luper nak taruk gambar - gambar gediks kiteorang... Ahaks3x!



Sepatutnya kiteorang ada banyak program pada hari berkenaan. tapi kiteorang gerak lewat sikit sebab sebelum tu kiteorang kena tolong mak siapkan juadah raya esoknya. Sempatlah siang daging and ayam... buat lempap daging... buat rendang ayam... Dia sampai sempat hantar daging balik rumah lagi. Memula macam dah takder mood je nak pegi tapi tak sampai hati pulak... Dah janji kan so kenalah tepati rite! ^_^





 

Sampai jer kat situ terus pegi carik topi dulu coz panas terik seh.... terbakar kulit beta.. Huahuahua. 1st time tengok MAC pakai topi cenggitu okla jugak. Tambah encem! Hehe...

p/s : bodek lebih untuk dapatkan sony ericsson screen touch daripada MAC! huahuahua....

sekian....

kite sambung part 2... part 3... dan seterusnya ye.....
hehehe....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++