My Nuffy

Wednesday, April 27, 2011

CONTEST AKU HITAM DAN MERAH

Kali ni mama nak join contest aku hitam dan merah yang mana mama telah ditag oleh AwekInside... TQ ye cik A.I...:-)
Nak join boleh klik kat banner ye...

SYARAT-SYARAT :

1. up to uolss nak follow blog tuan tanah or not!~>.... tiada paksaan...( tapi susah la tau perkembangan if tak folow kan) (Done)

2.letak banner kat bawah ni kat korangnye entry and sidebar dan link kan terus ke entry Tuan tanah!~... (done)

3.pertaruhkan maksimum 2 pic pada masa yang sama tetapi  post yang berbeza (done)


4. dan sila jawab soklan dibawah

 saya rasa saya nampak sweet dan lagi cerah dengan warna hitam&merah kerana hitam merah buat saya over ceria!Hehe..( Ape yang mama merepek ni???!)

5. tag kan kepada 4 rakan anda....... dan pastikan anda memberitu mereka okeh!~......


dan kepada sesiapa yang berminat...
6. cam biasa tinggalkan URL entry anda di ruang komen entry die........

7. tarikh tutup akan diberitahu kelak..... lebih ramai lebih lame CS bukak contest ni.. ahakS!~....

begitulah syarat-syarat yang telah dikenakan oleh tuan tanah... Senang je kan! So apa tunggu lagi... Jom Join!:-)







2 comments:

Cute MuM said...

tq tag..
mak join.. tapi takde pic baju hitam merah.. :(

++Kerudung Ungu++ said...

same2..:-)

cpt2 amik gambar pakai baju merah hitam cpt!hihi

++Jom Kita Tukar Link!++