My Nuffy

Saturday, April 2, 2011

Keputusan Rasmi Kerudung Ungu Giveaway 2011.

Alhamdulillah... sudah hampir seminggu Kerudung ungu giveaway ni berakhir tapi baru hari ni mama dapat mengeluarkan keputusan rasminya (cewah... macam nak umumkan pengetua AF pulak rasanye...Hehe). Setelah cabutan dibuat semalam oleh babah aisy maka dapatlah 3 orang peserta bertuah untuk giveaway ni...:-) Termasuk 2 orang lagi followers yang bertuah kerana menjadi followers belog mama ni yang ke 2oo dan penyertaan untuk giveaway ni yang ke 5o.

Jeng... jeng... jeng...! Berdebar-debar pulak rasanya mama nak umumkan peserta yang bertuah ni...:-)

Untuk penyertaan yang ke 5o jatuh kepada...

http://superfirasct.blogspot.com/2011/03/kerudung-ungu-giveaway-2011.html
 
Bagi follower yang ke 2oo pula jatuh kepada...
 
http://norazwa50.blogspot.com/
 
Hmm tinggal 3 lagi tempat mama kena umumkan.... Kalau boleh mama nak bagi semua menang....Tapi apakan daya.... Buget mama ciput sajo...hehe....
Okeylah! Tanpa buang banyak angin... mama nak umumkan 3 lagi peserta yang bertuah untuk giveaway Kerudung Ungu ni ye...

Setelah dicabut undi oleh babah aisy semalam..... ini adalah peserta-peserta yang bertuah tu...
 
http://awekinside.blogspot.com/2011/03/kerudung-ungu-giveaway-2011.html
 
http://mairasukacgl.blogspot.com/2011/03/kerudung-ungu-giveaway-2011.html

http://aevoecaedoe-ijuzneedlove.blogspot.com/2011/03/kerudung-ungu-giveaway-2011.html
 
suke tak??? :-)
Tahniah diucapkan ye... kepada yang tak berjaya tu nanti boleh cuba lagi ye...:-)

TQ!

 Nota mama : 

kepada para pemenang... bolehla emailkan kepada mama di kdgungu@gmail.com... Nama, alamat dan no tel untuk tujuan penghantaran hadiah ye. Kalau tak ada respon dalam masa 3 hari selepas keputusan ni diumumkan, mama akan buat cabutan yang baru. TQ.




9 comments:

fadwa daud said...

tahniah!tahniah!!
xde rezeki la sayaT__T

anisyafrina said...

alorh... tak menang.. xde rezeki.. huhu.. pape pun.. congratulation kepada pemenang :)

toyolkiut said...

tahniah..
tahniah!

awexinside said...

hihi..
yeke diha dpt!!

thank..
duk dkat nk kne bg almat gak ke?
huhuhu

My Aisy said...

tahniah...pemenang...

Myra Jay said...

Heheee, alhamdulillah ada rezeki disini :)
Ok MJ send alamat :)
TQ ya

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang2~!

kakyong said...

salam singgah,
kakyong baru nak semak result.. ketinggalan sudah.. tahniah buat semua yg bertuah..

AkmaFaizal said...

tahniah pada semua pemenang..

++Jom Kita Tukar Link!++