My Nuffy

Sunday, January 31, 2010

Aku dan Transformasi

ape itu transformasi???

yang aku faham transformasi itu perubahan... maybe ia merangkumi segala jenis perubahan kot... xkan 1 maksud je kan... tapi mengikut pemahaman aku lah... transformasi ni 1 perubahan yang dilakukan mengikut peredaran zaman serta perubahan keadaan dan situasi... dari ok kepada lebih ok lah camtu lah....

untuk tahun 2010 ni aku rasekan banyak transformasi bakal dan akan berlaku pada aku,sayangku dan juga pada family..

transformasi pertama dan paling ketara

alhamdulillah tanggal 14 Januari 2010, macam yang korang dah agak... tarikh kiteorang bertunang.. syukur alhamdulillah majlis berlansung dengan aman dan tenteram... penuh dengan pujian pada Maha Pencipta... berkat kejujuran dan keikhlasan kami, hubungan yang tak sampai setahun ni diikat sekukuh-kukuhnya bersulamkan doa dan harapan parents tersayang... terima kasih yang tak terhingga kepada keluarga tercinta,sedara2 serta kawan2 yang datang serta memeriahkan majlis... abi cinta sayang seumur hidup abi..


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++