My Nuffy

Saturday, January 2, 2010

Mari Berkinder bueno....

Pagi - pagi lagi dah mengadap blog sambil mentedarah kinder bueno... tak tau nak makan apa pagi - pagi cenggini. Nasi lemak kah... Roti canai kah... Ahhh... Bosan... Kat opis hari - hari benda yang sama.... Daripada pekan sampailah ke taman... Cubelah jual laksam ke.... Mc D ke... Korean food ke... Wah demandla pulak... Hehehe....

Semalam tahun baru korang buat ape ek? Mesti grand - grand kan aktiviti korang... Huhu... Aku cam biasalah... Ada je dengan MAc... Kiteorang dah plan baik punyo nak poi jogging kek taman dopan opis den tu... Hahaha... Asal aku tulis dalam loghat nogori plak ni? Nak test MAc.. boleh tak die paham loghat nogori aku ni... Haha... Dasar dengki aku ni kan! Okeh - okeh... straight to the pointla kan....

Pagi semalam...


-berlatih nak masuk joggaton ker tu? Hehe-



-Ha... korang jangan ingat aku dok melepak je ye... Masa ni aku tengah kayuh basikal ni...-

Tak pasal - pasal kantoi kat cikgu lama aku... Cikgu Prinsip Akaun aku mase form 5 dulu. Siap nyorok - nyorok lagi. Hehehe... Dapat berlari macam budak - budak tadika setengah jam dah balik... Nak carik ketam pulak kat pasar sebab Abi aku tu nak teringin benar nak makan ketam goreng. Akulah yang selalu buat die terliur tu. Asal beli ketam je goreng... pastu cakap kat die... Saje nak bagi die terkinyam... hehe. Tapi entah apalah nasib kiteorang semalam... Sekor ketam pun tak dapat... Carik kat Giant tapi ketam die kecik - kecik... MAc cakap kalau takder isi tak payah beli... Hmmm... kecewalah die.... Tapi sekejap je... hari ni dah janji nak makan ikan bakar ramai - ramai kat Melaka. Hopefully adalah ketam... Goreng gitu je... Dap3x!



-sebelum car ketam... Kita sarapan dulu!-
 
 

-Nyam - nyam...-

Sebelum sampai ke pasar tu kiteorang singgah sarapan sekejap kat Buloh Kasap nak isi perut kiteorang yang dah berkeroncong. Mac makan nasi lemak kegemaran dia and aku pulak makan mehoon sup je sebab nasi lemak kat situ tak ada ikan bilis... Aku tak reti nak makan nasik lemak tak ada ikan bilis. Biarlah sedap mane pun sambal die. huhuhu...

Petang pulak singgah Kampung die sekejap sebab ingat nak tumpang mandi. Lepas tu nak pergi tengok buah - buahan kat kebun...


 
-Ayok....-


-Sempat lagi posing tu-



-MB melawat tapak... haha-

So gitulah gamaknya cara kiteorang menghabiskan masa bersama.... Malam tadi takder sape pun yang mesej ucap Happy new year... Huhuhu..... Padan muke aku...



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++