My Nuffy

Monday, January 11, 2010

Families Trip to Melaka 2009



sampai terlindung Cik Kiah dari pandangan dek hadangan aku... Ahak3x. Nampak nau aku da besau.

Cik Kiah posing baek punya.... Kalah aku....

Wow.... nampak rumah aku pakai tropong ni...

Abi... ngantok ea...... Ke takut nek menara tameng sari tu? Hik3x

We're so sweet mother and daughter

Nak itut 2x....^_^

my future brother in law berangan nak jadi spider. Ni semua gara - gara tengok gambar kiteorang ari tu.

nek bas doubledecker pusing - pusing Bandar Melaka

Abi... Mak gelakkan abi... hehe

Cik Kiah bersemangat waja nek pirate ship yang gilerz ngeri


aksi - aksi aku yang menangis dan menjerit tak hengat diri akibat ketakutan yang serius terlampau


alamak da came besarla kite pujin! hehe


tringin nak jadi kanak - kanak ribena balik!

abi pun tak lepas peluang nampaknya... hehe

Abi naik kincir sambil main pistol belon air.... Aku plak duk kat bawah je dalam hujan sebab fobia naik pirate ship... Huhuhu...

Balik time! tggu bas nak balik ke Bandar hilir. Lama gilerz siot.


So tulah die serba sedikit update untuk Melaka trips tahun lepas.... Lama dah pun tapi tak sempat nak update pun... Huhu. Ni pun dapat update gambar je. nak tulis panjang - panjang malehhhhhh.... Ngantok gilrez dah ni. Balik ni nak uat hantaran pulak.... Kak Earna kata nak tolonggggg..... Hehehe. Aper pun aku still kecewa dengan baju tunang aku... Huhuhu...... So So hampehzzzzz..... Arggghhhhhh.... Tolonggggg!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++