My Nuffy

Tuesday, January 19, 2010

Tak Shukernyeeee hari isnin....

Eeiiii... Punyalah bapak pemalas nak menghapdate.... Tambahan pulak kat opis blog aku kena block de... - ok memang patut pun sebab opis tempat untuk buat kerja bukan? Bukan untuk goyang kaki tulis belog hokeh! Hapdate belog tak termasuk dalam SKT de.... Huhuhu. Tambah lagi minggu ni giliran aku jaga kaunter. Kerja pulak melambak - lambak kat atas meja dilonggok dek Acibana ( Nama samaran bagi Cip aku). Tak pasal - pasal kena bebel dengan aku.

Jangan tak caya.... Aku bebel cip aku poit... Mane taknye... Sikit punya lama aku hantar fail kat die dalam bulan 7 tahun lepas gitu, baru hari ni die daftarkan. Kau bayangkanlah baper lama benda tu tertunggak? Biler aku report kat bos barulah terhegeh - hegeh nak daftarkan. Dah tu nak marah and bising - bising kat aku pulak sebab bagi sume fail kat bos. Ade ke patut????!!! Kau yang tak daftarkan benda tu... asal pulak nak salahkan aku????! Dah tu libat - libatkan nama bapak mentua aku kenape? eh... Pak mentua pulak....dah jadi pak pentua aku ker???! hehehe... Ko ada masalah dengan aku sudah... Janganlah nak campur adukkan kerja dengan hal peribadi pulak kan walaupun terang - terang kiteorang 1 opis de... Tak profesional langsung de...

Depan - depan pak mentua aku.... eh pak mentua lagi.... Huhuhu... Bakal pak mentua aku, aku marah balik acibana. Sakit - sakit jugak... Gadoh tetap gadoh... Sebab ape? sebab... gara - gara die tak daftarkan fail - fail tu.... nama aku jadi busuk... Kerja pending kat sistem.... Nampak macam aku bapak punya pemalas buat kerja. Asik main game je.... Okeh memang aku akui... aku suka main game.... tapi atleast aku still buat kerja aku. Daripada asik belek katalog giant.... katalog santinni... avon..... ikea..... Hayyokkkk..... Melampau de...

Tapi even macam tu... selalu gadoh.... tapi takdelah sampai melarat - larat. Die tetap cip aku ok. Cume kenkadang geram dengan perangai die. Suke push - push orang. And suke tanya benda @ kes yang agak dah lama gitu.... yang aku dah memang taknak igat dah.... die paksa aku ingat! Issyyyy.... Tak shuker mak...

Dahlah pagi tadi aku lewat bangun gara - gara lewatnye aku ketiduran malam tadi. Sib bek Cik KIah kejutkan.... Punyalah bapak pemalas aku nak bangun.... Rasa nak ambik MC jerk... Huhuhu..... Helppppp..... I hate monday!




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++