My Nuffy

Wednesday, November 24, 2010

Bapak mentuaku masuk hospital lagi...

Actually aku dapat tau pun ari senin ritu... Hubby aku yang cakap. Katenye bekas pembedahan tu dijangkiti kuman.... entahlah... Hari ni bapak mentua aku kena pegi scan kat Muar. Mak mentua aku yang temankan... So tinggallah adik2 ipar aku tu je kat rumah.

Hubby aku pulak kena outstation ke Melaka hari ni... Keje kuli je tapi kene uat keje macam pangkat tinggi... tak paham betul aku... Aku pun kuli gak... p xde pun kene outstation.... hikhikhik...

So kenalah aku drive pegi keje rini.... Tak larat 2x pun kena jugaklah pegi sendiri.... tapi nasib baik jugaklah aku dah ade LESEN bawak kete... So takderlah pening2 pale sangat. N aku sendiri teringin sgt nak tengok kawan2 pempuan aku ade LESEN. Bukanlah sebab senang nak menumpang ke hape.... Itu demi mase depan dieorang sendiri kan...

p/s : saje besarkan perkataan LESEN tu bagi dieorang mue tengok...ahak3x...

2 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

semoga semuanya baik2 saja k..

err..seb bek dah amek lesen..arini 1st day bawak kete g keje..heee~~ :)

++Kerudung Ungu++ said...

insyaallah... :-)
mekasih....

baik2 bwk kete ye... sy 1st day bwk kete g opis, mati tngah jln ats bkt...hehe...

++Jom Kita Tukar Link!++