My Nuffy

Tuesday, November 23, 2010

Tuah ayam Nampak di kaki


Haluuuuu…. KU in da haus…… Hehe…

1st of all aku nak mintak maafla kat korang yang rajin dok bace belog aku ni sebab kebelakangan ni aku ‘rajin’ sikit nak mengupdate ni. Sejak internet xley gune lagi kat umah mak aku tu… sejak tulah aku jadi ‘perajin’ ya amat.  Tambahan pulak lately aku dah jarang meronda-ronda or amik gambar. Tu sume jadi punca je tu….hehe.

Tapi Insyaallah pasni aku dah banyak bahan nak tulis walaupun aku tak banyak lagi dah meronda. Hubby aku pun keja tak menentu dah sekarang. Time die free, aku pulak keje… Time die keje, aku pulak yang free… So camno?
Harap2 plan kiteorang nak bawak kedua belah family bersuka-ria kat Melaka Wonderland taklah tergendala… Maklumlah sekarang ni kan musim tengkujuh… Hujan tak menentu…
Apepun aku nak ucapkan tahniah dan semoga berjayelah kepada 2 orang kawan aku yang dapat interbiu rabu ni n bulan depan.  Insyaallah kalau dah memang tu rezeki dieorang takkan ke mana… Ye dak?

Buat yang masih tak dapat panggilan tu cubalah sekali lagi… mane tau ade rezki len buat kamu.. Bak kate orang tuah ayam Nampak di kaki…. Ye dak?



Insyaallah…. Bak kate abang maher zain kite….

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++