My Nuffy

Friday, November 12, 2010

Berbagi Hati

Dah Lame tak jenguk Mr N... Entah ape kaba die agaknye... Sihat ke die... Hidup lagi ke die... La ni member2 blogger sume ngah dok sebut-sebut n puji Mr N ni... Mr N hebatla... Mr N bagusla... Betul ker? Tapi kenape pulak bile aku bersame Mr N aku rase macam tak bahagia je?

Dulu tiap-tiap hari dok menggedik dengan Mr N tapi hasilnye cenggitu jugak... Hampeh! Sudahnye dek kerana kuciwa yang teramat sangat dengan Mr N... aku pun mulalah beralih arah kepada Mr M... Bukan Mr Mama ye...

Dengan Mr M ni barulah hidup aku terase ceria sikit... Hari-hari mau tengok Mr M je... Sampaila la ni... Tibe-tibe tergerak hati aku nak jenguk si Mr N ni... Konon2 nak berlagaksla sebab aku dah ade Mr M... Sekali aku tengok....


Menureh jugak si Mr N ni... Aku ingatkan dah mam*** terus dah! Huhu... Tapi kenape sekarang???? why? why? u tell me now! kenape bile aku dah beralih arah kat Mr M baru ko nak usha aku balik? Naper tak dari dulu?????? Huhu.... Sungguh kau kejam Mr N!

Sekarang ni aku dah start konpius dah... Aku sayang lagi dengan Mr N ni... Yelah tengok orang lain happy je dengan Mr N... aku pun nak happy jugak! nak tumpang senang jugak... Boleh ke? boleh ker?

Mr M pulak.... Hmmm camner nak cakap eh... Walaupun die kurang menyerlah tapi tetap ado hasil eh... Tak cayo?


Ha! ko tengok... Walaupun tak banyak den dapek macam red mummy ko... sepet ko... Abang Ben ko... Tapi adolah jugak bagian den... So memandangkan kedua-duanya dah bagi keuntungan... Aku jadi serba salahla pulak... Nak tinggalkan Mr M... Die banyak tolong aku dah... Nak balik pada Mr N... aku takut sejarah berulang kembali... Takut kene main2kan lagi....

Adoi ai.... camner ni? Kawan-kawan... please guide me...


p/s : saje tak iklankan ape2 untuk jage hati kedua2nya...huhu

1 comment:

Tuan Tanah said...

Sy prefer Mr N :)
setia sikit sbb sy x pernah try Mr M..heheh!

++Jom Kita Tukar Link!++