My Nuffy

Friday, November 12, 2010

Di Luar Jangkaan

Hari ni sepatutnya aku buat kek untuk majlis perpisahan bos aku and budak2 praktikal kat sini termasuklah adik ipar aku tapi malangnye sesuatu telah berlaku...

semalam kiteorang balik umah mak aku...

Cadangnye nak buat brownies cheesecake tapi bila aku skodeng balik cheese kat peti ais mak aku tu aku tengok dah abes rosak da.... Adei! Tak boleh nak diselamatkan langsung. Idea nak buat moist chocolate cake pun datang...

Cari punye cari... Buku resepi hikmat aku pulak ilang.... Adei lagi sekali! Merata aku mencarik tak jugak jumpe... Hubby aku dah nak balik rumah kiteorang dah tolong carikkan padahal mase tu dah dekat pukul 12 dah...

Sudahnye aku give up... Aku rase cam ade kat rumah mak aku... Tapi mungkin jugak aku dah bawak balik ke rumah and tak tau aku dah letak ke mane... Huhuhu....

Nasib baiklah kek tu cume option je... Kalau betul2 ader org tempah p aku tak dapat buat mampos aku...

Kesimpulanye... aku nekad pasni aku nak kumpul duit nak beli peti ais and mesin basuh. so tak payah lagi aku nak berangkut ke rumah mak aku lagi setiap kali nak masak or membasuh. Takderla tercicir2 barang2 aku...

Sape nak tolong sedekahkan boleh jugak! haha... Tapi pastikan korang xder kepentingan dengan aku ok!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++