My Nuffy

Thursday, July 15, 2010

15 hari lagi.....

Salam semua,

15 hari je lagi..... Perasaan? Bertambah tak keruan dibuatnya. Sila jangan tanya kenapa! Haha... Bermula semalam, aku dan encik abi dah mula mengedarkan kad kawen kami.

Tadaaaa......

Just a simple card yang aku design sendiri. Warna merah dan hitam tu adalah tema bagi pelamin aku. Yang penting kehadiran tuan puan amatlah dihargai. Wah gitu...

Actually semalam aku ada kerja kat Seremban so kesempatan itu aku dan encik abi gunakan untuk mengedarkan kad - kad kawen kami. Ada jugak kawan - kawan task force dulu yang aku jumpa tapi terlupa nak bawak kad lebih pulak. Segan pulak nak ajak tanpa kad.Huhu...

Tapi pada mana - mana yang terbaca blog ni atau kat fb tu jemput - jemputlah datang ye 31 Julai ni nanti ye.
Nak jemput sorang - sorang face to face tu memang tak danlah rasanya. Semalam pun penat giler - giler dah rasanya. Dari Seremban 2, rumah shiera and kekzam sampailah rumah kakak aku kat rembau. Nak singgah kampung rumah makcik aku pun tak dan. Singgah Secret Resipe dan! Haha...


Last datang secret recipe ni dengan Nurul. Masa temankan dia beli kek untuk buat hantaran abang dia. Masa tu makan manjanglah tak habis walaupun sedap tapi sekarang ni, macam tak cukupla pulak. hehe....

p/s : Dah lama tak makan korean food.




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++