My Nuffy

Thursday, July 29, 2010

T.h.a.n.x Y.o.u

ehsan dari encik google

Tak sampai 48 jam saja lagi saya bakal menempuh alam baru.
Bohonglah kalau saya kata saya tak risau.
Bohonglah kalau saya kata saya tak takut.
Hantaran masih belum siap sepenuhnya.
Puas sudah saya perah kepala otak saya ni untuk jadi kreatif tapi tak berjaya jugak.
Cis! Banyak lemak tepu agaknya.

Tapi ini bukan kisah pasal saya.
Ini pasal orang - orang di belakang tabir pembikinan 
'Majlis Pernikahan Fuzy & Eyza'
Tanpa mereka kurenglah majlis saya.

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga buat mak saya
Puan Rapiah
yang telah banyak berkorban dan menyumbangkan wang ringgitnya demi menjayakan majlis ini.
Jasamu kukenang mak.
Encik Esa & Puan Ros
selaku bakal bapa & mak mertua saya yang juga banyak berkorban demi kami.
Buat encik abi tersayang
yang telah berusaha menyiapkan pelamin dan bilik tidur kami.
yang sanggup menghantar saya ke corok mana pun semata - mata untuk mencari barang yang saya nak.

Nama - nama yang seterusnya adalah

-dirahsiakan-

Ini adalah kerana untuk menghormati perasaan orang - orang tertentu.
Takut nanti taruk nama yang ini, yang itu pulak terasa.
So tak payah letaklah kan.

Yang penting terima kasih pada orang - orang di belakang tabir sama ada terbabit secara langsung atau tidak.
Yang sponsor kek saya.
Yang sponsor salah satu hantaran saya.
Yang pinjamkan tabir untuk bilik dan pelamin saya.
Yang tundakan hutang saya.
hehehe.

T.e.r.i.m.a .k.a.s.i.h u all.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++