My Nuffy

Friday, July 16, 2010

Last Minute Punya Plan

Salam semua,

Dah lunch dah? Kite pun dah tapi lapar lagila..... Huhu. Nak beli rojak kat taman belakang ni tapi kakak tu tak berniagalah pulak. Adoi ai....

Tengahari tadi aku balik umah bakal mak mentua aku kejap. Sajela nak melepak sambil on9 fb kononnya. Almaklomla sejak demenjak dah ade berokband ni kan. Hikhikhik. 2 semua encik abi punya keje.

Hari tu masa dia balik Kluang, dia ada singgah satu petrol pam ni. Kat situ dia ada buat promosi tapi dah last day dah. Agaknya dah memang rezeki encik abi gaknya, orang tu jual RM28 sahaja. Biasanya RM48 kalau tak silap.

Alhamdulillah.... dah lama encik abi memang mengidam nak pakai berokband ni. Dia asik jeles je sebab aku selalu dapat online kat rumah tapi dia tak dapat. Hehe.... Moga bertambah - tambahla rezeki kiteorang lepas ni ek! Amin.



berbalik pasal tajuk tadi, sebenarnya bakal mak mentua aku bagi cadangan last minute tadi. Pasal Hantaran. Kalau ikutkan perancangan asal, hantaran semua tu akan dibawa masa bersanding belah lelaki nanti tapi tadi bakal mak mentua aku tu nak bawak masa nikah nanti pulak.

Hmmm.... Pening gak pale nak pikir. Yelah, dah elok - elok kite budget takat ni je dah kena tambah lagi.... Haisyyyyyy.... tapi bakal mak mentuaku punya pasal aku ikutkan jelah. 2 minggu je lagi tu. Mana aku nak cari tukang buat hantaran ni? Huhu..... Nak mintak tolong sepupu aku takut dia sibuk pulak.

Haisyyyyy..... Macam mana ni??????? Nak pikir tema lagi? Hmmm.... memandangkan tema pelamin aku warna hitam merah putih so kali ni aku guna tema tulah kan! Takyah susah - susah aku nak pikir lagi dah. Cuma pening pale bab nak beli aksesori die jelah.

Okeh! Malam ni kena bodek mak! Esok kite paw mak kite! Heheheheeeeeeeeeeeeee.....

1 comment:

Cik Q said...

http://just2qasehlaura.blogspot.com/2010/07/dari-kerana-mata.html

i ade tag u...jenguk la blog i yeh bile free....lau sudah sile join contest nie yeh...nak g kenduri u tapi,umah x tahu..insyaallah akn pergi bersama tunang i....da..da..moge berbahagia selamanye..

++Jom Kita Tukar Link!++