My Nuffy

Thursday, July 8, 2010

Biskut Oh Biskut

Salam semua,

Hai dalam pada aku sibuk - sibuk buat persiapan 31 Julai ni nanti sempat jugak aku menguli tepung untuk buat biskut. Puas jugaklah menggodek - godek resepi yang best - best kat google ni. Ada jugak yang aku ambik dari blog ini. Alhamdulillah my encik abi pun suka sangat. Mak aku pun dah siap tempah awal - awal dah kuih raya ni. Hehe.... Biasalah, tu je kemahiran yang aku ado. nak menjahit memang tak lepasla. Bengkang bengkok jadinya nanti.Haha...






Buat masa ni aku masih lagi dalam proses nak buat sample. So maybe minggu depanla kalau xde aral aku bawak kat opis aku ni. InsyaAllah jugak tim puasa ni aku akan gigih meniaga jugak. Almaklumlah, dari zaman muda, mak aku memang minat meniaga. La ni menurun kat anak dia ni pulak. Alhamdulillah...

My bakal pak mertua tak kuar spital lagi. Tak dapat nak operate sebab darah tingginya naik pulak. Alahai siannya... Semalam sayu pulak tengok dia macam tak bermaya je dah aku tengok. Bayangkanlah dari masuk hospital sampai la ni dia tak makan apa - apa sebab nak readykan dia untuk operate nanti. Huhu.... Mintak - mintaklah dia cepat - cepat boleh dioperate. Aku tau dia mesti dah gelisah nak balik dah tu. hehe.... Sabar ea yah....

Hujung minggu ni tak pastilah sempat ke tidak nak jelajah ke Jelebu - Seremban nak antar kad. Hmmm.....




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++