My Nuffy

Friday, July 30, 2010

Badan penat Hati Sakit


Alhamdulillah gubahan hantaran saya hampir siap sepenuhnya.
Cuma tinggal gubahan buah & kek saja.
sepupu saya tak jadi sponsor tart buah sebab orang yang membuatnya ada hal pulak.
Tak kisahla.

Takkan saya nak maki dia pulak sebab tak  jadi sponsor saya kan?
Lagipun saya tak mintak, dia yang beria - ria nak memberi.
Rezeki jangan ditolak ye tak?
Tapi sekarang ia bukan rezki saya lagi.
Tak apalah.

Terus terang saya katakan badan saya sangat penat hari ni.
Hampir kesemua beg serbinear telah saya isi dengan jayanya.
Bukan setakat kematu bontot lagi dah, bahu pun ni dah rasa nak patah dah.
Tapi untuk merapu dalam blog ni saya masih mampu lagi rasanya.

Tadi orang yang buat saya sakit hati tu telefon mak saya.
saya ingatkan dia takkan datang ke majlis saya, rupanya dia datang jugak.
Owh maaf.
Bukan ke majlis saya tapi menziarahi mak saya sahaja.

Sedikit pun dia langsung tak sentuh pasal membazir or berjimat.
apatah lagi nak nasihatkan mak saya.
hipokrit!

Pura - pura bertanya apa yang sedang saya buat sedangkan dia tahu saya tak suka dia datang.
Saya pun sebenarnya tak nak jadi hipokrit macam dia.
Depan orang nampak baik tapi belakang orang mulut puaka.
GTH!

Apa - apa pun saya terpaksa terima hakikat yang dia tetap akan datang.
suka tak suka saya terpaksa juga menghadapnya.
sekurang - kurangnya berselisih bahu dengannya.
tapi tolong jangan paksa saya bergambar dengan dia sebab saya takut gambar saya jadi rosak macam gambar saya masa mula - mula masuk tadika dulu.
Muka tak puas hati.

harap - harap dia tak lamalah dekat sini sebab saya mesti akan rasa mual dengar ceramah free dia.
Macam kat dunia ni dia sorang je yang betul.
dia sorang je ada suami mithali.
dia sorang je ada family bahagia.
dia sorang je yang pandai didik anak.

W.h.a.t.e.v.e.r.

p/s : esok malam macam nak buat party bujang je kat rumah ni.
Haha.


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++