My Nuffy

Thursday, July 8, 2010

Draf Kad Kawen Dah Siap!

Salam semua,

Alhamdulillah akhirnya siap jugak draf kad kawen aku. Simple je. Ambik contoh dari kad kawen anak MB ritu. Encik abi nak letak gambar tapi aku taknak. Malas nak serabutkan kepala nak design benda ni. Lagipun masa dah suntuk sangat dah. Hopefully esok dah boleh siapkan and dapat edarkan start sabtu ahad ni. Untuk majlis ringkas and kecil rasanya tak ada masalah kot.

Untuk majlis sanding akan datang pulak tak taulah macam mana lagi. Kalau ada rezeki insyaAllah aku tempah je kat kedai. Kalau tak, guna je design sekarang ni cuma ubah sikit jelah.

Nak tengok macam mana rupa aku draf kad kawen aku?

hehehe........

Jeng jeng jenggggg.....


Tak adalah grand sangat pun. Biasa - biasa je. Yang penting majlis tu berjalan lancar. Tu je yang aku harapkan. InsyaAllah.

Di kesempatan ini aku nak mengajak jugaklah pada saudara mara dan rakan taulan yang mengenali, sudilah kiranya datang ke majlis aku 31 Julai ni. Jemputan rasmi akan tiba tak lama lagi. Tunggguuuuuu......




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++