My Nuffy

Thursday, November 3, 2011

Anak Demam? Macam mana ni?


Sebulan lepas lahir aisy memang kerap demam... Risau betul aku dibuatnye... Mungkinkah sebab campur bf + susu formula yang menyebabkan antibodinya tak kuat? Entahla... Orang cakap budak-budak biasalah selalu demam... Hmm...
Baru-baru ni aku diperkenalkan dengan BASIC-H. 

Apa kaitannya dengan anak demam?
Macam-macammmmm... Salah satu kegunaan BASIC-H ni adelah untuk meredakan panas badan/demam. Aku pernah cuba dan alhamdulillah walaupun aisy demam tapi cepat kebah. Setiapkali mandi aku akan mandikan die dengan BASIC-H ni... Untuk dewasa pun boleh guna jugak.


Selain tu BASIC-H ni jugak sesuai untuk baby yang ader masalah ruam dan kutu.


**kredit to all

Jika berminat untulk mendapatkannya, harganya ialah RM47 untuk WM dan RM69 bagi EM. Harga termasuk kos penghantaran. Boleh email kepada saya @ kdgungu@gmail.com / rizqinshoppe@yahoo.com ataupun boleh sms saya terus O19-4921944. TQ





No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++