My Nuffy

Wednesday, November 2, 2011

Patut Ader Shoutbox @ Tidak?

Dah lame tak jenguk shoutbox...
hari ni 'terjenguk' pulak...
Ader yang meluat dengan belog aku...
.
.
.
.

Ader aku kesah? Ahak!
Yang ko pi baca belog aku yang membosankan ni kenape? Dah xder keje lain? Kalau ye pun nak tarik perhatian aku untuk tengok aper yang ko buat ke hape x payahla sampai cakap ko meluat ke hape... Aku tak kacau hidup kau yang kau nak menyibuk kat belog aku ni kenape? Adeh SENGAL!
So lepas berfikir sedalam-dalamnya... Aku rase tak payahla ader shoutbox tu... Bukannye aku rajin nak tengok pun sebab selalunya yang menulis kat situ cuma nak promote barang jualan jer... So FINAL! NO MORE SHOUTBOX supaya xder lagi mesej-mesej yang sedemikian! FULLSTOP!

p/s : petang ni mengepam lagi dan sekali lagi tragedi keetumpahan susu telah berlaku... Tak tau kenape dengan pam kesayangan aku ni... Asal belah kanan jer mesti meleleh kuar habes sume... Basah luncun dah kain aku sekali lagi... Disebabkan lebih banyak tertumpah, maka hasil hari ni taklah memuaskan... :-( 
MOOD : UNHAPPY






2 comments:

Tina Othman said...

tak suka takpayah lah baca, ini siap tinggal kan komen mcm tu pulak, tak patut betul lah

++Kerudung Ungu++ said...

Tulah pelikla... sy tau ader lg org yg tak suka baca aper yang sy tulis tp yg peliknya dieorang tetap bukak belog sy nak baca apa yang sy tulis... pelik2...Haha.

++Jom Kita Tukar Link!++