My Nuffy

Wednesday, November 2, 2011

Teman Terbaikku...:-)

Minggu ni minggu demam selsema buat aku... Hubby pulak demam + batuk yang tak hilang lagi sejak 2 minggu sudah... Ubat batuk sebotol dah dihabeskannya tapi tak jugak baik... Disuruh dipujuk supaya makan vitamin tak mau... Banyak sangat dalihnya... Aduhai suamiku.... 

Semalam hubby perli aku... Kate die, takkan makan vitamin C tiap-tiap hari pun tak hilang lagi selsema? Sambil gelak-gelak jahat.

Aku pun jawablah dengan selambanya, vitamin ni bukan tuhan yang boleh menyembuhkan ape-ape penyakit je... Yang boleh menyembuhkan tu hanya ALLAH... Kita cuma berusaha, ALLAh yang menentukan segalanya... Terus hubby tersengih-sengih. Aku amik segala jenis vitamin untuk antibodi dan kesihatan diri aku... Dan alhamdulillah berkat kesabaran aku, hari ni selsema aku dah pun berkurangan... NOW dah xder! 

Caranya... aku akan ambil 1 biji vitamin C sebelah pagi dan 1 biji lagi bila keadaan memerlukan... Alhamdulillah dah tak selsema lagi dah! SEE suamiku...:-) Aisy pun tak ikut same terkena jangkitan selsema... Alhamdulillah... 

Makanya, lepas ni Vitamin C akan jadi teman terbaikku setiapkali selsema..hehe. Don't worry auntie Shiera, kau teman terbaikku sepanjang hayat...:-) My Love Hubby... Sahabat tercintaku sehingga ke syurga..:-) 

 
Set A (Optimum Health)
Trial Pack 30 days (loose pack) = RM 80 ##FREE GIFT & FREE DELIVERY##
Full Pack 4-6months (bottles) = RM 198

* sesuai untuk semua golongan yang mementingkan kesihatan - lelaki, wanita, pelajar, wanita mengandung,menyusukan anak,warga emas ...

* sangat tepat bagi mereka yang sibuk dan gaya pemakanan seharian yang tidak sihat dan tak seimbang

* sesuai bagi mereka yang selalu stress, keletihan, mudah mengantuk.

Berminat nak dapatkan set trial? boleh email kepada saya @ kdgungu@gmail.com / rizqinshoppe@yahoo.com ataupun boleh sms saya terus O19-4921944. TQ







No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++