My Nuffy

Thursday, November 3, 2011

Target 5OO 0z !


Ini stok EBM aku dulu... Tak berape nak dululah... Baru jugak ni... Mase tu baru dapat setingkat jer... Tiap-tiap hari dok bukak peti ais belek EBM ni... Bilalah nak bertambah.... hati berkata-kata... Hari ni Alhamdulillah.... Dah bertambah lagi 1 tingkat! Wehuuuu!!!


Belum sempat nak kira lagi berape jumlah EBM yang aku dapat setakat ni... Target aku nak capai 5OO oz menjelang tahun baru 2O12 ni nanti! Bolehkah? Ahak. Insyaallah doakan aku ye... :-) Buat mase ni aku masih mengamalkan set B.


Set B (Breastfeeding)


Trial Pack 30days (loose pack) = RM 80 ##FREE GIFT & FREE DELIVERY##
Full Pack 4-6months (bottles) = RM 241.00

* sesuai untuk semua golongan yang mementingkan kesihatan - lelaki, wanita, pelajar,menyusukan anak,warga emas ...(kecuali mereka yang menghidap SLE dan kecuali mereka yang mengandung)

*** AMAT2 sesuai sekali untuk ibu2 menyusu kerana dalam set ini terdapat alfalfa yang bertindak sebagai penggalak susu

* sangat tepat bagi mereka yang sibuk dan gaya pemakanan seharian yang tidak sihat dan tak seimbang

* sesuai bagi mereka yang selalu stress, keletihan, mudah mengantuk
+

Energizing Soy Protein – Vanilla
850gm = RM 121

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi
Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat.

Tahukah Anda?
Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I.) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I. yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Perbezaan Shaklee
Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO
Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti
+
Meal Shakes
RM 91

Makanan Segera, Tanpa Curiga

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.
**Yang ini memang feberet aku. Tambah dengan milo panas atau sejuk + ESP! Yummy!

So harap-harap target nak mencapai 5OO 0z tu akan tercapai sebelum new year ni...:-)
 
Berminat nak dapatkan set trial? boleh email kepada saya @ kdgungu@gmail.com / rizqinshoppe@yahoo.com ataupun boleh sms saya terus O19-4921944. TQ




2 comments:

Tina Othman said...

insyaallah, moga allah permudahkan niat yg baik tu

++Kerudung Ungu++ said...

Insyaallah...:-)

++Jom Kita Tukar Link!++