My Nuffy

Thursday, November 3, 2011

Samseng Jalanan a.k.a Lori Hantu.


Cukup MENYAMPAH aku dengan LORI + Orang yang bawak lori tu sekali sebab hampir-hampir membuat aku eksiden! HAMPEH! 

Tengahari tadi punya hallah... Biasalah tengahari mesti aku balik nak hantar susu aisy... Sampai kat satu simpang ni ader sebuah kereta EXORA tiba-tiba keluar padahal die sepatutnya dah nampak aku dengan LORI HANTU tu memang tengah laju giler! Aku laju sebab LORI tu laju... Lepas tu macam sengaja je nak cucuk-cucuk bontot kereta wira tu... Kalau kereta aku berani nak acah-acah tapi lori ni BAHAYA sikit. 

Mungkin sebab dia nampak PEREMPUAN yang bawak so bolehlah nak diBULI sesuki hatinya. ~ Dah banyak kali dah berlaku... Bila nampak perempuan je yang bawak kereta, mulalah 'JANTAN a.k.a MACHO SANGATLAH KONON' ni takut-takutkan kita kaum wanita yang lemah tak berdaya ni...Huhu. TAK MACHO pun hokey!

Berbalik kisah aku tadi, nasib baiklah aku masih boleh kawal keadaan lagi. Cepat-cepat aku amik corner sikit sambil hon kereta EXORA hangswa tu. Kalau die tak mau ketepi jugak, dengan aku, dengan die sekali kena heret dek lori hantu tu. PADAN MUKA!

Tak habis kat situ jer... Lori tadi masih jugak laju mengejar dari belakang... Entah ape yang nak dikejarnya entah... Jangan sampai ade yang mati lepas ni sudah! Sampai kat satu kawasan ni dia masih jugak nak memotong kereta wira tapi tak lepas sebab ade motor. Cara dia memotong tu pun tersangat bahaya. HAbis semua diredahnya. Sampai kat traffic light tengok lori tu berhenti betul-betul depan aku... Kereta EXORA tadi pulak belakang kereta aku... Apelagi terus keluarkan kamera amik gambar belakang LORI HANTU ni. MOTIF? SAKIT HATI... NAK ANTA KAT JPJ... NAK NGADU BOLEH? HAHA.






No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++