My Nuffy

Tuesday, August 3, 2010

Selesai

Alhamdulillah.
Majlis pernikahan saya telah berjalan lancar dan dengan jayanya.
Majlis pernikahan kami.
Syukur Ke Hadrat Ilahi.

Hari ni dah masuk hari ke tiga dah pun.
 Masih jugak belum habis berkemas.
Entah bila dapat hantar baju kat mak andam ni entahla.
semalam terperangkap kat Jelebu.
Haha.
Bagi saya gelak dulu sebelum saya ceritakan pada entry yang akan datang ye.
Pagi ni baru lepas balik.

Apa - apa pun saya nak ucapkan terima kasih pada semua yang sudi hadir memeriahkan majlis saya ni.
maaf.
saya terlupa lagi.
saya dah bertukar jadi kami.
-bertukarrrrrrrrrrrrr-

segala kekukarangan haraplah dimaafkan.
banyak lagi yang saya nak ceritakan tapi kena tunggu jelah ye.
Ini baru intro saja.

So layan dulu gambar - gambar dari hp kekzam saya ni ye.
Thanx kekzam!
owh shiera jugak.
hehe.

debaran seorang bakal isteri yang menanti bakal suaminya yang kelewatan
hehe

debaran bakal suami yang kena denda dengan Imam sebab lambat.
hehe.

3 comments:

bRaiN fReEzE said...

Ello2... Testing one, two, three... Yuhu..Cik Puan Julita Ai... Eh.. Cik Puan Elaiza... Wassupp.... Gambar kamu nanti kite posh ea?? Nak edit bg cantik...

Mr & Mrs Architect CuTe said...

aik pakai pos kah?????
bru je nk dtg tgk....hehe

bRaiN fReEzE said...

Blum edit ma... Kemalasan melampaulah sekarang ni.. Aku sorang je kne virus tu ke hape??

++Jom Kita Tukar Link!++