My Nuffy

Wednesday, February 2, 2011

Dijangkiti penyakit malware ape kejadah.

Tadi ada member bagitau yang blog aku ni dijangkiti malware ape kejadah tah. Dari mana datangnya tidaklah aku ketahui sebab aku masih boleh bukak dan update blog. Yang membaca jelah yang tau blog aku ni kena penyakit ke hape. Apepun thanx ye sebab inform.

Sebelum ni ada jugak yang inform tapi ingatkan dah ok. Aku pun tak dapat nak tengok sendiri macam mana benda tu terjadi so susah jugak aku nak tau apa masalahnya. Nak aku godek-godekkan takut nanti macam-macam pulak yang tumbuh dalam blog aku ni. Hmmm... Balik ni nak tengok dulu ape masalahnya.

Esok raye cine! Yahooo..... Kepada mangsa-mangsa banjir sekitar tempat aku ni, diharapkan bersabarlah ye. Petang ni nak pegi tengok pulak jalan mana yang boleh dilalui untuk hubby pegi keje esok. Kalau tak lepas gak, nasibla ye... Marilah kite bergolek bersama-sama esok okeh!hehe




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++