My Nuffy

Wednesday, February 2, 2011

Mata Panda.

Series aku tengah mengantok giler sekarang ni. Dah 2 malam aku tak dapat tidur dengan nyenyaknya. Hubby pun asyik terjaga je. Semalam tidur kat atas katil tapi tak selesa jugak. Panas pun ia... Nak berkalih pun susah sebab rase macam sempit sangat. Bila hubby terjaga, dia asyik tanya aku kenape? Kesian pulak tengok hubby same-same tak lena tidur dibuatnya.

Malam tadi ajak hubby tidur atas toto. Hmm totonya nipis je. Tak sampai hati nak cakap dengan hubby. Takpelah janji tempat tidur luas, aku fikir. Rupanya... lagi tak boleh tidur aku dibuatnya. Kejap-kejap dah terjaga. Pagi tadi pun entah berapa kali aku asyik dok pusing kiri... pusing kanan... Kejap-kejap aku rasa macam sesak nafas. Kejap-kejap aku rasa rimas. Kejap-kejap pinggang aku sakit terutamanya sebelah kiri. Ada orang kata mase tu muka baby menghadap ke situ jadi tak boleh urut ke hape sebab nanti muke baby penyek. Hah? Tapi mana tahan owh sakitnya... 1st pregnant kan... x pernah rasa lagi benda-benda macam ni. Habis tu nak buat macam mane? Tangan aku pun mulalah laju je cari tangan hubby suh urut. Ngade-ngade!

Dahla asyik beralih-alih posisi, pastu siap merengek-rengek pulak tu. Hubby pun ikut terjaga sama. Pukul 6 pagi tadi lepas buang air, terus naik atas katil tidur. Ah leganya... tapi tidur terbalik. Baru je nak dapat selelap dah kena kejut dengan MIL. Hehe.... Petang ni nak bali rumah mak aku so hoppfully dapatla tidur lena. Aisy jangan nakal-nakal ye malam ni. :-)

Pasal muke penyek tu aku sendiri tak tahu tahap kebenarannya. Ada sesiapa yang pernah mengalaminya ke? Bolehla share...:-) 




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++