My Nuffy

Tuesday, February 8, 2011

Kenapa Mimpi Tu Tak Indah?


Malam tadi 1st nite tidur kat rumah mentua tanpa hubby (sebab hubby kerja malam) lepas CNY. Macam biasalah... langsung tak lena tidurku...Huhu. Sekejap ke kiri... sekejap ke kanan. Baby aisy tak adalah pulak meragam cuma aku je yang tak boleh nak tidur. Pukul 2 pagi aku terjaga, aku tengok ada sms dari hubby. Tak adalah aku nak balas sebab aku malas nak kacau dia. Pukul 5 lebey aku terjaga lagi. Itupun gara-gara mimpi yang tak indah tu. Terus aku sms hubby. Aku mengadu kat hubby yang aku langsung tak lena tidur sejak malam tadinya. Cepat aje hubby balas.

Macam biasalah jugaklah... aku akan emosi setiapkali termimpi pasal hubby. hehe... Mulalah ayat-ayat cinta aku yang syahdu syahdan keluar... emosilah sangat! Ceh... Hubby tak layan sangat pun bab mimpi-mimpi aku ni. Sekadar mendengar bebelan aku okeh! tapi kalau dah terlampau emosi sangat... hubby pun mulalah dengan hujah die. hehe...

Pagi tadi tu aku sebenarnya termimpi pasal penceraian. Bukan dah bercerai tapi nak mintak cerai. Wah! Tolong jangan tanya cerita selanjutnya. Malas nak ingat! Alih-alih pagi tadi hubby bagitau kawan sepejabat dia baru je bercerai. MasyaAllah... Terkejut aku dengarnya. Yelah, mimpi aku tu sebenarnya ada kaitan dengan orang lain rupanya. Pastu dugaan datang bertimpa-timpa bila dia pulak dibuang kerja semata-mata tak jawab panggilan bosnya. Giler tak giler ko! Suke-suke je nak buang orang bos die ni.
So pagi tadi bila die datang jugak kerja sebab nak buat rayuan, dapatlah hubby balik awal sikit. Harap-harap rayuan dan alasan dia diterima. Tak datang sebab banjir pun kena buang gak ko! Mengong punya syarikat. Buat aduan nanti taulah!Huh!




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++