My Nuffy

Friday, February 11, 2011

Panggilan Hangit.


Malam tadi masa borak-borak sambil makan, MIL aku merungut pasal ada orang yang tak dikenali hantar sms + call no baru MIL aku tu. Katanya orang tu siap hantar sms 'sayang-sayang' bagai. Bila orang tu call dan MIl aku ni jawab, tak pulak die bersuara. Aik pelik betul pulak aku rase. Sebenarnya aku dengan hubby yang tolong belikan no baru MIL aku tu tapi didaftarkan atas nama hubby. Tak sangka pulak jadi macam ni. Selama ni aku beli no telefon baru tak pernah pulak ade sms or call2 cenggitu.Orang tersalah dail tu adalah jugak tapi tak pernahla pulak jadi cenggini.

By the way, MIL aku tu guna no hotlink baru 010. Memang ada masalah ke nombor ni ha? Hmmm... Aku cakap kat hubby, entah-entah ni keje budak perempuan kat kedai topup tu. Semacam je aku tengok dia mase beli nombor tu. Huhu tapi entahla... itu cuma serkap jarang aku je tapi series memang aku pelik. Sudahnya hubby kenakan aku balik. Kata hubby, ' huh cenggini nak tukar nombor baru ni?' Hehe... yelah-yelah....




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++