My Nuffy

Wednesday, September 7, 2011

Kehabisan Stok!!!!


9 hari sibuk beraye stOk ebm aisy langsung nOn adO!!! Kehabisan stOk sudah! Pening tOl dibuatnye... BP aku lOmlah dapat nak ambik lagi... Ade balance dalam 3rat camtu... Hari tu kOnOn2 nak ambik medelaku sayang... Hape janji tinggal janji jOla... 

3 hari lepas raye aku bantai sambung cuti balik... penat owh... Aisy pulak asik meragam je 2-3 hari ni... Hubby cakap mb sebab nak beralih bulan... Hmm...mungkin jugaklah kot... 2-3 hari ni asik nak mengempeng je die... tak sampai 1 jam dah mengepeng balik... Lepas tu bantailah die dOk mengamOk sakan je kejenye... Biler kena marah pandai pulak buat muka cembeng tu... Geram je asenye... Rase nak geget-geget pipi die yang dah semakin tembam tu...Hehe.

EsOk aku dah kena kerja balik... StOk cuma cukup untuk sekali je tu... Mintax-mintax malam ni biarlah lama sikit die tidO... Dapatlah aku mengepam/marmet. InsyaAllah... Vitamin pun macam dah lame je aku tinggalkan sejak raye ritu... Tak sempat dah nak pikir pasal vitamin-vitamin tu... Hubby jelah yang beria suruh makan balik... Die pun risau gak tu...

Mintax-mintax tak meragamlah si kecit ni esOk... Takkan nak sambung cuti sampai Jumaat kOt???? Alaaaahaaaaiiii...





No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++