My Nuffy

Sunday, September 4, 2011

Siyes! Nyampah pulak aku dengan mamat ni...


Heh! Mungkin abi akan tersenyum senget bila bace kenyataan aku ni... Ye sekarang aku dah blacklist KFCM! Kalau dulu KFCMla yang dok aku canang-canangkan sebagai keeper terhebat tapi sekarang tidak lagi! Walau sehebat mane pun die bermain kalau perangai hampeh camtu takyahla berangan Orang nak suke... Yang suke pun pempuan-pempuan gediks je kot???! Opsss... SOrila kalau ader perempuan-perempuan yang tak gediks yang still minat kat mamat ni... 

Aku bukan aper... geram jer dengan perangai mamat macam tu... Kalau dah ader betina lain takyahla sibuk-sibuk nak bertunang dengan orang len... Aper da... Lepas tu senang-senang je cakap, die ader masalah dengan tunang pastu p luahkan kat pempuan lain ( tu yang sampai berpegang tangan bagai tu.. Hek eleh dasar jantan! Bukan lelaki tu de...) Ramai lagi orang yang boleh kau mengadu nasib, kat pempuan tu jugak yang kau pegi... Eiiiila jantan!

Muke nampak suci tapi... *^%#@*

AKu bukan sengaja nak panaskan bende ni cuma aku jadi geram bile adenye lelaki macam tu... Cakap tak serupa bikin ma! You janji sini you janji sane... Mentang-mentanglah dah fofular (lah sangat!)... Jadi pemain bola sepak ni pun bukan selama-lamanye pun... die kena ingat tu... Nak-nak jadi keeper je... Bukan sepanjang hidup jadi kaye atau orang nak ingat... Takut nanti orang ingat pun sebab kes putus tunang je... pastu terus tenggelam... Ha! Mase tu barulah nak menyesal... Tak guna dah Oi!

Tapi itu jugak taklah bermakna aku menyokong ex tunang die 1OO%. Yelah manelah kite nak tau punca sebenar perpisahan dieorang ni kan... Cuma dieorang je yang tau... Aku cuma tak boleh terima je perangai lelaki macam tu... emo tetibe sebab terkenang kes dulu... Huhu. Ambik pendekatan TUNGGU dan LIHAT... LEPAS dan REHAT.

Hopefully lepas ni die takder lagi nak main-mainkan perasaan anak dara orang lain... Sakit Owh... Aku dah merasekannye... To his ex tunang... aku doakan die dapat lelaki yang baik lepas ni... InsyaAllah..

p/s : abi gunting rambut ala-ala KFCM plak die.... Adeh MENYAMPAH mak!!! Tukar cepat! Haha.





1 comment:

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

++Jom Kita Tukar Link!++