My Nuffy

Monday, September 12, 2011

Penenang Jiwaku.


~Penenang jiwaku~

MOOd sekarang - TensiOn sangat!!!

Banyak benda buat aku tensiOn... Tapi tak dapat nak luahkan secara telus... Semuanya tersimpan rapi dalam dada ni tunggu masa nak meletup je... Hati Orang aku nak kena faham... nak kena jaga... nak kena belai... Hati aku???! Ader Orang kesah? 
Kalau aisy xder taktaulah ape jadi... Cuma aisy jelah yang jadi penenang jiwa aku sekarang... Dia bijak... Budak cerdik... Dia tau bila mama dia susah hati... Bila hati mama dia sakit... 

Aku tak nak dia jadi mangsa macam aku... Marah kat orang lain, orang lain yang kena... Kesian dia... Yang berkenaan tolonglah paham jiwa raga aku ni... Dah puas aku cuba bertolak ansur... Agak-agaklah... Aku bukannya rObOt yang tak berperasaan... Hati aku sakit takkan tak perasan???!

_Aduhai minggu-minggu yang memenatkan hati dan perasaan_





No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++