My Nuffy

Monday, September 12, 2011

Skim Pinjaman Berkelompok.


BP ni aku pinjam member opis aku punye - Kak earna_

Sendiri punye entah bile dapat nak beli entah... Kat opis je gune bile kat rumah terpaksa guna tangan ler... Pureen BP aku macam nan ado je hasilnye... Kalau skarang ni aku leh dapat dalam 4 oz... gune puren x sampai 1.5 oz pun... Bek aku gune tangan je... P disebabkan aku ni pemaleh la sangat tu yang rajin dok uat pijaman kat kak earna tu... hihihi. 

Siyesly stok ebm aisy memang dah non adO! kat rumah tu... Sabtu ahad memang tak dan nak pum... ~Alasan!~ Yelah dok ke hulu ke hilir je... Mane sempat nak pam???! Salah aku ker? Aisy la ni asik mengempeng je...hihi. Aisy gak yang salah ye... TAkper harap-harap tak lame lagi dapatla beli pam camni... x daye dah asik nak berulang je...
 aduhaiiii_

+ segan pulak asik nak meminjam barang orang je... hihi.






2 comments:

nur earna said...

perkara yg baik kita kongsi sama2.insyaallah,ada keberkatan dlm hidup.

akuzle said...

oklaaa tuh ada kwn yg bole bg pinjam. kt sarakis ker lunatots ker kt kedai online aper, dier bg sewa.

++Jom Kita Tukar Link!++