My Nuffy

Thursday, September 30, 2010

++Aku dah Kurus ke?++


 "ape rahsia kurus lepas kawen?" Haha... Nak terguling-guling rasanya bila ada orang tegur aku macam ni. Dia ni perli ke ape? Dia tak nampak ke pipi aku yang tembam macam kueh apam mekar ni? Kalau ramai yang cakap aku kurus boleh gaklah aku nak caye... ni die sorang je yang cakap cenggitu. Camner tu?

Yang lain kalau terserempak dengan aku, compem kate aku ni dah semakin sihat walafiat. Takder pulak yang komplen aku ni nampak susut ke hape... Isy3x. Musykil betul aku.

Cuma yang pastinya selera makan aku dah tak macam sebelum kawen dulu. Kalau dulu, sume benda halal aku nak bedal. Nasi kalau x tambah sampai dua pinggan tak sah tapi sekarang ni tambah jugak cuma kuantiti tak banyak macam dululah. Siketttttt sajaaaaaa...

Nak kata dah pregnant x pulak. Steady je lagi ha... Haha.

Ei entahla... Tambahan sekarang ni tekak tengah sakit... lagilah xder selera nak makan kecuali KFC. Haha. Sodap oooooo...... Hingga menjilat jari!

So yang pastinya... kurus ke montel ke... janji incik suami sayang sudah...... Ye dak?

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++