My Nuffy

Friday, September 24, 2010

++Bujang Kembali?++


Upsss! Rasa macam bujang je ok... Bukan betul-betul bujang kembali ye. Ini bukan citer 'arbain bujang kembali' ye. Tak ada kene mengena langsung.

2nd time lepas dah kawen ni, semalam incik suami lepaskan aku dan kawan-kawan berjimba-jimba kat pekan. Aha! Seronotnya.... Sekali sekala dapat keluar ngan member-member sekepala ni best jugak. Dah lama x keluar gosip-gosip and window shopping ni. Selalunya balik keje terus je balik rumah. Kalau nak shopping pun dengan incik suami tercinta saja.

Keluar dengan incik suami pun best jugak per... Boleh pow die...hehehe.....

Hasilnya semalam akhirnya dekat rm1oo habes dok beli baju, tudung, kasut dan tak lupa jugak kueh tart feberet aku...Huhu. (p/s: hujung bulan ni nak kecek sikit kat incik suamila....huhu)


Bukan aper, masa raya ritu aku tak beli tudung pun. Tu yang dapat gaji ni aku p carik tudung nak padankan dengan baju raya tu. Baju tu aku beli sebab t nak jenjalan xdok baju dah... Mue dah mengecik.

Lepas tu aku beli jugak sandal gantikan 'selipar jepang' yang dah diputuskan oleh seseorang. Beli wane puteh sama dengan kasut raya incik suami. Barulah betul-betul sedondon kan! Ngeee....

Petang semalam pulak sambung berjimba-jimba dengan nurul athikah kat pasar malam Taman yayasan. Beli ketam 3 ekor buat ratah je. Then beli sate kambing sebab mengidam nak makan daging kambing dari bulan lepas lagi. (p/s : bilala nak dapat makan korean food lagi ni....:-)

To incik suami,

Terima kasih sebab izinkan sayang pergi jenjalan dengan member-member sayang ye. Sayang abi! Muah muah!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++